Wednesday, July 6, 2011

Me, Van Der Sar and CHAMP19NS Trophy...!!!

Man Utd's CHAMP19NS Trophy
Me and the TROPHY
Man Utd LEGEND's Van Der Sar holding the TROPHY
Aku dan PENJAGA TROPHY....kot??eekeke..
Bersama dgn salah seorg selebriti yg hadir..
Van Der Sar di kawal ketat..
Sempat gak mencelah n berfoto dgn Van Der Sar..yeehaaa!!
Hadirin n hadhirat yg sabo menunggu..
Me and Man Utd gang...
WHAT A GREAT EXPERIENCE...memang BEST SIUT!!! Walaupun aku tak dapat nak amik gambor one on one with VDS and amik otograf dia dek kerana bodyguard yg FUSSY and OVER PROPECTIVE nak mamposs...bagi aku dapat cium,pegang and amik gambo dgn TROPHY CHAMP19NS tu pun kira dah puas hati dah..!! ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE..(sajer buat panas sikit.. ekekeeke)??? Event CHAMP19NS TROPHY semalam anjuran HUBLOT telah menjemput Van Der Sar datang ke STARHILL and aku bersama geng2 MUSC Malaysia mendapat privelege utk hadir ke majlis tertutup ni!! Apalagi..amik kesempatan la amik gambo dgn TROPHY EPL pujaan ramai tu..hehehe!! Anak AGONG and selebriti pun ada kat event ni.. And aku gak berkesempatan tanya VDS satu soalan cepu emas ketika sesi soal jawab dgn dia..nak tau apa dia??? Soalan aku dgn bahasa mat salleh yg tersekat-sekat... 'Van Der Sar..WILL U BE IN MAN UTD COACHING STAFF IN THE FUTURE??'!!! (Maksudnyer..adakah dia akan jadi jurulatih dlm skuad Man Utd pada masa akan datang??) So,VDS pun menjawab (kira aku ringkaskan n translate terus la yek..tu pun kalo betol..ekekeke!!) 'Buat masa sekarang saya tak mendapat apa2 tawaran lagi dari Man Utd.. TAPI mana tau apa yg akan terjadi akan datang..we'll see!!' Perghhh..bangga siut dapat jadi reporter utk beberapa minit..!! Anyway,thanx again to MUSC Malaysia kerana sudi menjemput aku hadir ke event semalam..!! Glory glory Man Utd..CHAMP19NS yo..!!

2 comments:

  1. jelessssss! sy dpt ke klcc je akibat tekanan kerja..

    ReplyDelete
  2. relax la sis...ekeke!! Next time kan ada lagi.. :p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails