Monday, February 14, 2011

Successful Man Utd vs Man City MV at Shah Alam...!!

Antara fans yg dtg memeriahkan majlis..ekekeke!! :p
Memang BEST la MV malam sabtu aritu kat Mo'men Seksyen 7 Shah Alam..!! Dah la Man Utd menang..MV pun ramai dalam 20-30 orang fans..dapat liputan dari Hoohaa.my lak tu...memang happening la sampai hilang suara aku jap malam tu..ekeke!! Thanx to all u guyz yang datang MV..event yg aku and geng2 Facebook MUFC (M) organize...and tak lupa to Patrick and the geng dari Hoohaa.my yg datang membuat liputan utk MV kitorang malam tu!!

Me..wifey..AND kiddo at the MV!!
NOT ARROGANT JUST BETTER..ekeke!! Anak bini aku pun join gak kat MV tu and yg tak boleh bla si kecik pun ikut jerit2 gak bila Rooney skor..ikut bapaknyer la tu..like father like son..wakakaka!! Hopefully bini aku nak lagi join MV macam ni..yerla,dah tgk betapa happening nyer time tu..tapi entahla,hati pompuan mana kiter tau...ekeke!! Si kecik MESTI nak join bapaknyer tapi kalau game lambat sangat aku pun tak sampai hati nak bawak dia..betol tak??? :p 

Kat atas adalah rakaman yg telah dibuat oleh Hoohaa.my dan telah di upload ke youtube..so you can see it yourself how's the environment/situation at that time!! Last but not least..thanx again to Mo'men yg sudi menjadi port kitorang malam tu..to Hoohaa.my crews and to Man Utd fans yg datang and menjayakan MV malam tu!! GGMU guyz...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails