Saturday, January 1, 2011

Week 19&20 Result..

My Week 19&20 FPL Results






My FPL Group Standings

My YFF Week 19&20 Results

My YFF Group Standings
Sebelum aku nak melalut and citer lebih panjang story-mory aku minggu lepas..aku just nak wish to all Man Utd fans especially pembace2 blog aku SELAMAT TAHUN BARU 2011!! Semoga apa yg diimpikan pada tahun 2010 telah tercapai and sekarang di tahun 2011 kiter cuba set azam baru and hopefully ia juga akan tercapai..aminnnn!!! Ok la..minggu ni aku ingat END OF THE YEAR bole lah relax sikit rupa2 nyer busy la plak dgn hal kojo and family..so blog aku terpakasa la aku tinggalkan sampai 2-3 ari aku tak update!! Selamatla time tu takde game MU..kalo tak kena gak la aku curi2 masa utk meng-UPDATE gak blog aku ni..ekekekeke!! Cut all the crap..now aku cuma dapat post results fantasy team aku utk week 19&20 coz aku macam aku cakap tadi aku tak sempat nak post team aku utk minggu lepas!! Makin lama makin teruk la ranking YFF and FPL aku..entahla apa sebabnyer!! Harap2 di tahun 2011 ni team FPL and YFF aku akan menunjukan peningkatan and mencapai sasaran yg kau telah set kan di awal musin..hehehe!! Results YFF aku dah menurun banyak dari top 300 and sekarang dalam rangking top 900 lak (sedikit kiciwa ler!!)  Then team FPL aku pun jatuh gak and ranking dalam grup nampaka gayanya Tuan Saiful dah meninggalkan aku jauh dalam 50 poin gak la..!! Takpe2..jaga ko..aku kejar...ekkeke!! Aku rasa cukup kot utk post kali ni..rasa mcm dah lepas sikit rindu nak tulis kat sini..wait for my next post ok!! GGMU and HAPPY NEW YEAR!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails