Wednesday, November 24, 2010

Week 14 Result..

My FPL Week 14 Result

My Week 14 Group Standings
Utk minggu ke 14 ni result fantasy FPL aku ada sikit peningkatan la berbanding minggu lepas!! Tuan Saiful n Zul Copa masih dalam jangkauan aku..ekekke!! Kombet dah tercicir di belakang sikit so aku bole relax coz personally kitorang tengah berentap ni sejak awal musim!! Secara keseluruhan pulak aku mesti cari cara camane nak merampas kembali kedudukan takhta liga..tapi entahla,game sekarang ni susah nak predict siapa yg menang!! Yg bernasib baik je akan dapat poin tinggi..ekekeke!! Jgn marah haa Tuan Saiful n Zul Copa..you've done a great job!! GGMU...

My YFF Week 14 Result
My YFF Week 14 Group Standings
Ranking YFF team aku turun lagi...adoyai!!! Macam aku cakap tadi..lately game EPL susah sikit nak agak team mana yg bole menang and player mana yg akan menyerlah!! Tapi takpe..masih dalam landasan yg betol and season masih panjang!! Konsistensi jer yg aku perlukan buat masa ni. Utk grup aku..Team Butch Ball minggu ni merupakan pengutip mata tertinggi dgn 129 poin..nice job bro!! So for this weekend game..g.luck and keep doing what you do best!! BerFANTASY ...yeehaa!!

2 comments:

  1. btol3.mmg bernaseb baek pon bro.
    kalau cahill(everton) x buat gol masa isnin aritu,
    sah2 da kalah,turun ke no 3 :p
    tu yg bnaseb baek tu.huhu.

    ReplyDelete
  2. ekeke..takpe bro..season masih panjang so we just do our best ok!! GGMU..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails