Saturday, October 2, 2010

MU 1 + MU 79 = McD Damansara Damai..

Watch Today's Game at McD
Salam semua..!!! Malam ni aku dah buat planning nak meramaikan McD Damansara Damai bersama member2 MUFC kat facebook!! Game MU vs Sunderland start dalam kul 10 so maybe kalau takde aral kitorang sampai awal n' ada sesi suai kenal sikit..hehehe!! Lagipun aku nak amik sticker aku yg dah order kat HNS@MU1 tu..and no aku adalah MU79!! Dari mana kitorang dpt no ni??? Korang kenalah join dgn klik like kat fan page facebook MU ni then korang boleh la tempah utk dapatkan no korang..aku rasa no 1-100 dah abis kot so korang kena tanya HNS no brapa yg available!! Kepada member2 MU yg duduk area KL,PJ and Damansara marilah kiter datang ke McD Damai sambil isi perut sambil berkenal-kenalan sesama kiter and sambil tgk MU menang 1st away game!! Yeehaaa...GGMU!! See you there guyz!!

4 comments:

  1. mari meramai2 kn McD Damansara..walaupun aku xde..hehe

    ReplyDelete
  2. yea..mari kiter meMERAHkan lagi McD yg dah merah tu!! wakakaka..

    ReplyDelete
  3. MU20 puna datang malam ni., then yg xder ID n dtg amk ID mybe ada 3org kot......hns

    ReplyDelete
  4. Yeah.. mari kte meramaikan McD mlm nie.. Aku tnggu kt McD Ipoh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails