Saturday, October 2, 2010

Gillespie Bankrap..!!!

Keith Gillespie


Former Northern Ireland international Keith Gillespie has been declared bankrupt.
The former Manchester United and Newcastle United midfielder, 35, has been served with a creditor's petition and is listed in an official receiver bankruptcy notice.
He played last season with Glentoran in the Irish Premiership and is one of Northern Ireland's most capped players with 86 appearances since his debut in 1994.
A Revenue and Customs spokesman confirmed it had taken action against Gillespie, who has an address in Bangor, Co Down, over a tax bill.
He refused to say how much the service was owed.
Gillespie was a member of Manchester United's 1992 FA Youth Cup winning team and represented the Red Devils until 1995 when he moved to Newcastle.
-laporan dari Football365.com
Kesian Gillespie..aku ingat lagi era 90-an dimana si Gillespie ni merupakan salah seorang dari grup Fergie Fledglings!! Time tu aku ingat dia la pencabar paling sengit Giggsy utk bahagian sayap lepas Lee Sharpe and Andrei Kanchelskis blah dari MU..tapi entah la,maybe performance Giggsy yg semakin bagus so dia pun decide utk caw pergi Newcastle!! Personally,aku rasa si Gillespie ni memang player yg bagus cuma bawah sikit dari Giggsy and Sharpe..so bila dia berpindah ke Newcatle aku ingat dia bole la melonjakkan nama and game dia!! Then surfing punya surfing aku terbaca dia bankrap la pulak..memang terkejut gak la aku!! Memang kesian betol la and tak sangka aku footballer in England pun bole bankrap..bukan nasib dia kot!! Kenapa la dia tak sediakan payung sebelom hujan??? Tengok Giggsy and Rio..Giggsy dah ada beberapa pub kat kampung dia n' Rio pulak siap ada rekod label sendiri lak tu..hehehe!! To Gillespie..semoga tabah menghadapi dugaan and malam ni kau pun jgn lupa tengok game MU lwn Sunderland even kau buka player MU lagi!!! Wakakaka....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails