Thursday, September 30, 2010

Valencia 0 Man Utd 1

Chicharito
Rasanya macam tak rugi je aku bangun tengok game tadi..hehehe!! Aku ingat nak update blog pagi tadi tapi internet kat rumah aku ada prob la and then tak sangka pulak aku MU boleh menang hasil gandingan budak2!! Yea, budak2 yang aku cakapkan tu ialah Chicharito n' Chico Marcheda..hasil gerakan diorang berdualah yg berjaya membantu melakar kemenangan utk MU pagi tadi ( fyi, ini hanya merupakan kemenangan kedua MU menentang lawan dari Sepanyol dari 19 games..perghhh,susah giler MU nak menang !!). So guyz,meet our future star in the making..and aku rasa dgn sedikit lagi masa and pengalaman diorang berdua ni bole jadi gandingan yang mantap di bahagian serangan mcm yg kita punya dulu iaitu gandingan COLE+YORKE!! This time CHICA+CHICO..hehehe!! Game pagi tadi bole dikatakan boring la diawal2 game coz dua2 team main berhati2 sangat..1st shot on target jer pada minit ke-56, tu pun dari gerakan cantik BerbaTOP yg mana keeper Valencia dapat save dgn kaki dia!! 20 minit terakhir baru game nampak laju sikit..Chicha masuk ganti Anderson then Chico ganti Berbatop.Pada minit ke 85 gerakan gol MU bermula dari Nani, dia pass ke Chico then si Chico cross ke Chica..1st touch dia memang superb then dia rembat dgn kaki kiri!! GGOLLLLLLL!! aku menjerit sorang2 kat ruang tamu pagi2 buta sampai bini aku terbangun..wakakakaka!! Kelakar la pulak kalau aku ingat2 balik peristiwa pagi tadi!! Okla..yg penting MU menang and dah dapat 4 poin. Target tinggal 6 poin jer lagi dari 4 game yg tinggal (mcm yg dikatakan SAF,10 poin di perlukan utk layak ke pusingan kalah mati) . So next game MU lawan Busaspor and dont forget to support them ok!! Glory glory Man Utd...

6 comments:

  1. credit tu nani la,sbb dia bnyk lari..gol tu pun di pas kat kiko then chicha
    tula kelebihan chicha,kanan kiri power.huhu.
    x rugi gak aku stay up smpi 5 pagi,pdahal kul 8 pagi ade kelas
    tgk online jer
    haha
    good game! cuma perlu diperbaiki lagi serangan :)

    ReplyDelete
  2. yup..agree walin!! serangan kiter dah ok dah cuma striker kite ada yg off form je!! anyway.good game last night n GGMU to u... :p

    ReplyDelete
  3. Di sini aku kepil kan sedutan game pg td buat sape yg xsempat tgk. Boleh ye dee guy aku tumpang letak.. http://footyroom.com/valencia-0-1-manchester-united-2010-09/

    ReplyDelete
  4. anonymmous: saye ade bace tuh....act, bergantung pada niat....football is our hobby n interest....mcm ade stengah gurl tgk bola sbb ade striker yg hensem mcm Torres...kami mnyokong dis team coz of their history n beautiful games....huhuhuhuhu....terkejut gak bace pasal free mason nih...

    ReplyDelete
  5. yer btol max,aku agree dgn ko..sory anony!! aku terpaxa delete komen ko coz ko taknak perkenalkan diri n asik post benda yg sama jer!!

    ReplyDelete
  6. Nizam: no prob kombet..teruskan komen2 anda!! heheh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails