Thursday, September 30, 2010

All Roo Need Is Love..!!

Roo n' Family

TROUBLED Wayne Rooney must have been thinking We Can Work It Out yesterday - as he left hospital wearing a Beatles T-shirt.

The glum-looking England ace, 24, went for a scan on his injured ankle in Manchester as wife Coleen, 24, was spotted out with their son Kai in Alderley Edge, Cheshire.
Meanwhile hooker Jennifer Thompson, 21 - who romped with the Man U striker - went shopping, guarded by minders at the Trafford Centre in Manchester.
-sumber thesun.co.uk
Entah la aku tak tau nak support si Rooney ke tak??!! Perasaan aku berbelah bagi coz as a person apa yg dia buat kat bini dia memang salah n' aku kutuk habis2an TAPI as a player dia amat bagus di padang and amat penting utk team kite Man Utd !! So bila aku terbaca headline kat thesun ni terdetik jugak kat aku bahawa apa yg dituliskan ni mungkin juga benar!! Performance Rooney lately boleh dikatakan merudum sejak  isu dia dgn pompuan lain tu tersebar di media and aku setuju betol apa yang si Rooney ni perlukan adalah LOVE!! Kasih sayang dari bini dia,anak dia si KAI and famili2 dia tak kira belah laki ke belah pompuan.. mungkin memang susah utk Colleen memaapkan Rooney tapi buat masa sekarang aku rasa itulah yg diperlukan Rooney!! Maybe Rooney dah insaf sekarang and dgn sokongan dari keluarga harap Rooney dapat menemui semula sentuhannya..GGMU!!

4 comments:

  1. harap2 perfomance roo skg akan buat rooney insaf....mase main pon dye nmpk mcm xhappy....huhuuhuhu

    ReplyDelete
  2. betol max.. harap2 lepas nie dia akan bangkit semula & perform balik mcm last season.

    ReplyDelete
  3. ye2 aritu dia gol men tuk england pun x clbrate pun
    mental dia mmg terganggu
    tp stiap org pasti buat silap kan
    mybe 1 ari nnt coleen akan maafkan dia
    harap2 rooney dh insaf,dia dah besar..
    united really need him on the field

    ReplyDelete
  4. max:aku setuju dgn ko coz time game dia cepat sgt tensen!! dulu takdela camni,last2 minit baru dia tensen kalo tak skor..skrg ni awal2 lagi dah nampak sgt ke-tensen-an dia tu..
    nizam: kiter suma pun berharap mcm tu gak..lg cepat lg bagus!!!
    Walin: yup..corect,com'on rooney..show us ur mental toughness!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails