Thursday, September 23, 2010

Rafa Kena Lagi..!!!

Rafa's Signature Move
Nak tau Rafa kena apa??!! Rafa kena kutuk lagi dgn Sir Alex..wakakakaka!!! Kalau korang perasan lately our gaffer asik kutuk si Rafa ni jer dan yg terbaru dia kata Rafa susah sikit nak berjaya di Inter n' mempertahankan 3 kejuaraan yg dimenangi oleh Maurinho last season!! Sebelum ni pulak Sir Alex kutuk si Rafa ni lah sebenarnya punca Liverpool merudum musim ni..aku setuju dgn Sir Alex tang ni!! Coz kalau korang ikuti awal2 zaman pengurusan dia kat Liverpool dulu,si Rafa ni tak konsisten dgn first elevennya!! Aku teringat ada commentator cakap yg Rafa tak pernah stick dgn first eleven dia utk 50++ game kot (correct me if i'm wrong). Then bila dia dah konsisten dgn pemilihan pemain barulah dia boleh challenge MU utk kejuaraan liga (musim 2008/2009). TAPI dia buat satu kesilapan besar time tu, dia nak main perang psikologi dgn Sir Alex pulak..eksyen konon dah leading n' top of da league plus ckp referee takut dgn Sir Alex!! Last2 apa jadi..hahahaha,padan muka kau n' MU menang liga musim tu!! Then aku rasa start dari tu la Sir Alex tak suka dia and balas dendam balik dgn komen2 yg agak pedas!! Ni ada beberapa link yg Sir Alex komen@kutuk pasal si Rafa tu..
* Benitez susah di Inter
* Rafa patut di pecat awal2 lagi
* Sir Alex salahkan Rafa
(Wakaka..kesian si Rafa!! Tu la kau, nak main psiko dgn MASTER Sir Alex..kan dah kena!!  Betol tak geng??!!)

4 comments:

  1. setuju gile psl rafa la liverpool jatuh....
    n psl mourinho la chelsea agak mantap....

    ReplyDelete
  2. mourinho mmg la mantap n aku rasa chelsea coz roman labur duit bayk..harap coach mantap n player x mantap x le gak!!thanx bro coz jd salah sorg yg aktiv komen kat blog aku ni... ;p

    ReplyDelete
  3. tp jgn lupa, MU pernah klhkan inter under mourinho pd season 08/09 champions league,time tu MU pegi final ngn barca. tp kalah.

    hope mourinho pegi MU lepas AF bersara

    ReplyDelete
  4. btol2..MU aku igt lagi time tu!! MU menang kat OT jaringan CR7!! tp aku lebih suka steve bruce or mark hughes or even my GIGSY ganti SAF drpd mourinho coz diorg true red..mourinho is a good coach tp dia bkn jenis yg loyal..takut2 baru setahun kat MU dah belah dah..!! betol x?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails