Friday, September 24, 2010

Lothar Matthaus Nak Pujuk Dimi...

Bulgaria New Coach From Germany
Lothar Matthaus

Lothar Matthaus nak pujuk BerbaTOP kembali ke pangkuan skuad kebangsaan Bulgaria. Si Matthaus maybe korang semua dah kenal merupakan ex-Germany kapitan yg baru jer dilantik menjadi head coach Bulgaria yg baru!! Dia menggantikan Stanimir Stoilov yg letak jawatan lepas persembahan buruk Bulgaria di awal2 pusingan kelayakan Euro 2012 baru2 ni!! Kalau aku la kan..dgn Berbatop yg tgh hit TOP form skrg ni, aku pun nak dia main utk aku...betol tak geng?? For your info la kan player kite si Dimitar Berbatov ni sebenarnya terlalu kecewa pasal team dia Bulgaria tak dapat masuk Piala Dunia lepas,so dia amik keputusan nak gantung but! Padahal dia ni kira muda lagi baru29 tahun je (aku tua sikit je dari dia..ekekeke!!). Korang rasa patut ke dia terima pujukan si Matthaus ni??!! Komen jgn tak komen...hehehehe!! Source aku kat sini...

2 comments:

  1. 50 -50 la
    bulgaria perlukan senior mmber .. pengalaman pemain tu penting.x smestinya dh tua,x penting.
    kalau tgk game lwn england aritu,mmg bulgaria x tajam.

    tp,yg lg 50% nye, x ok la, sbb kalau berba x join skuad bulgaria, die leh focus 100% to MU
    klu dia men tuk bulgaria,then klh,pastu kne hit ngn media lagi, kan hilang focus n dpt gangguan mental kan..
    so better he stay away from national team..
    thats my opinion :)

    ReplyDelete
  2. yang ni aku setuju dgn ko bro..tp kalo dia nak sarung balik jersi Bulgaria apa salahnya kan..kiter sokong je la!! hehehe..thanx 4 ur opinion!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails