Saturday, September 25, 2010

My Week 6 (YFF and FPL) Team..

My FPL Week 6 Team
Aku ambik keputusan utk merombak hampir seluruh player aku minggu ni..yea,tu bermakna aku dah gunakan option WILDCARD aku hehehehe!! Aku amik player2 yg tengah top form selepas 5 game lepas..so korang bole tgk sendiri player baru aku tu hehehe!! Utk player selection aku letak Almunia,Nasri,Barton,Tevez, Adam and Dann coz diorang main kat halaman sendiri!! Berbatop..because dia MU (yehaaaa!!) Drogba n' Ashley wakil aku dari Chelski then last sekali Samba the Scoring Defender yg aku rasa boleh perform lagi minggu ni!!

My YFF Week 6 Team
YFF Team aku minggu ni aku decide to drop Malouda and amik Gerrard!! Kebayakan player2 aku main at HOME mcm Chamakh,Nasri,Squalaci dari Arsenal then ada Gerrard,Adam and Carr..Drogba n Berbatop maybe aku akan keep utk whole season!! Bale n VDV lak tgh top form lani cuma keeper aku jer si Kirkland aku gamble sikit..tak tau la dia main tak coz dah masuk 3-4 game dia tak main! Tapi takpe..better poin KOSONG dari dapat negative kan!! Hehehe..Good Luck to all fantasy manager n' siapa belom join group aku,jgn segan silu come and join me ok!! Korang boleh dapatkan group id kat sini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails