Friday, September 24, 2010

Join Dee Guyz YFF and FPL League...

Fantasy Premier League
Salam semua..aku dapat beberapa maklum balas dari pembaca2 blog (thanx max n' asterix) aku nak ajak la korang semua geng2 Man Utd sekalian utk join league aku!! Aku tau maybe dah terlambat and dah masuk week 6 dah pun tapi tak kisah la..just for fun wat!! Ok..code utk fantasy premier league 320310-410250.

Yahoo Fantasy Football
Utk fan2 yang aktif main YFF pulak..korang jangan la segan or silu utk join league aku ni!! League ni aku saja create just utk kiter jer!! Group id : 17733 and the password : deeguy ..And if sambutan utk liga aku ni menggalakan aku bercadangla nak buat mini tournament next season!! Ye la..utk merancakan lagi liga ni korang bagila apa2 cadangan..maybe kita bagi hadiah utk juara bulanan ke, hadiah replika trofi utk juara ke?? Tak kisah la apa2 jer TAPI kiter start next season la!! So..it up to u guyz,should i do it or not!! Have a good weekend..

EDIT* -To all MU member yg nak join grup fantasy utk champion league pulak..here are the code:
              189447-37406

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails