Friday, August 27, 2010

Manchester United Dalam Group C..

Pagi tadi aku tengok la live undian Champions League utk tentukan team mana dlm group mana..ingat nak update blog ni lepas tu ngantuk giler la pulak dgn nak bagun sahur lagi...hehehe!! (so aku sempat buat lepas sahur je) Ok la,cut the crap.. team kite MU dlm kumpulan C dgn Rangers,Valencia n' Bursaspor. Aku rasa MU bole melangkah jauh la cuma ada saingan sikit dari Rangers dan Valencia. Bursaspor (team dari Turkey) ni pulak baru 1st time main utk Champion League so aku tak dapat nak agak performance dia mcm mana...then mcm tournamen2 yg lain mesti ada group of death!! Bagi aku group of death tahun ni ialah group G (AC Milan, Real madrid, Ajax n' Auxerre) pastu group A (Inter Milan,Werder Bremen,Spurs n' FC Twente). Barcelona pulak aku rasa dpt team paling senang yakni group D (Barca,Panathinaikos, Copenhagen n' Rubin Kazan). Game pertama MU nnt pd 14 September depan melawan Rangers di tempat sendiri!! Tak sabar rasanya aku nak tgk game tu..yela Sir Alex melawan team yg pernah diwakilinya dulu dan skrg dikendalikan oleh bekas pembantunya Walter Smith..Ini complete table utk Champions League musim 2010/2011!! Good Luck to all of the team (especially MU laa kan :p ) ....
Wakil England Dlm Group A (Spurs) dan C (Man Utd)
Wakil England Dlm Group F (Chelsea) dan H (Arsenal)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails