Saturday, August 13, 2011

Lets The FANTASY Begin....Yeehaaa!!!

Finally..its here!! Setelah menunggu 80++ hari..EPL season akan bermula malam ni and bermula jugak lah liga FANTASY..Yahoo Fantasy Football (YFF) and Fantasy Premier League (FPL) yang akan pasti aku join setiap musim!! Kalau dilihat pencapaian musim lepas..YFF aku lebih menjadi berbanding FPL!!

My final YFF ranking season 2010/11.. :p
Ranking overall YFF aku utk season lepas adalah 268 dari entah berapa ribu orang yg main..so aku rasa PUAS hati betol lah!! Harap2 musim ni aku dapat mengekalkan momentum team YFF aku ni...!!

My FPL Final Ranking season 2010/11... (boleh la tahan..ekeke!!)
Utk FPL pulak..ermmm,kira bole tahan la!! Ranking 72k++ dari 2.5 juta player from around the world..ok what??!! Maybe musim lepas aku lebih tumpukan pada YFF kot..so musim ni aku rasa aku cuba utk bagi perhatian sama rata antara FPL n YFF!!! Hopefully musim ni pencapaian team kau dalam dua2 liga ni ada peningkatan..TOP 100 utk YFF n TOP 10k utk FPL!! Oh yea..kalau korang nak tau utk liga fantasy Champions League team aku mendapat tempat pertama dalam group pakcik n member2 dia!! Nak tau aku menang apa?? Aku menang CASH money and sen tu aku gunakan beli fon GALAXY MINI..ekekeke!! So kalau ada member2 yg rasa nak create or mintak aku create team yg ada CASH prize..jangan segan silu bagi la komen2 korang!! Macam grup yg aku join tu ada yuran pendaftaran dia la..dalam RM50!! Awal musim daftar and sen tu bagi sorang TOKAN pegang..then end of season siapa menang collect la duit tu..!! Okla.... kalau tak nak yg berbayor member2 boleh la join grup@liga FREE aku ..tak kira YFF or FPL!! Kita bersaing suka2 je ok..!!

   *Yahoo Fantasy Football : Group ID = 13506 (password = manutd )
   *Fantasy Premier League : Classic = 730010-184796
                                            Head to Head = 730010-376106 
                                            
Cant wait for the season to begin and cant wait to see Man Utd lift the HISTORICAL 20th EPL title..yeehaa!! GGMU...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails