Monday, February 7, 2011

Suratan atau Kebetulan....!!

Nani THE scorer for United...
I"M BACK.....!!! 4 hari bercuti balik kampung bini aku, baru sekarang aku dapat UPDATE blog aku ni..ekekeke!! and TOP STORY for today : The UNBEATEN run ends BUT United stil TOP of the league with 4 point advantage (I always look at positive side :p) yeehaaa..!!! Okla...aku tak dapat nak citer pasal game pagi tadi coz aku tak tengok game tu secara LIVE!! Aku cuma dapat baca live commentary dari phone aku jer..SEBABNYER astro kat kampung ada problem and aku tak dapat nak tengok game..nak kuar tengok kat mamak..takde lak mamak yg bukak kat area kampung bini aku tu!! Apa yang dapat aku citer skrg ni adalah pasal tajuk kat atas tu..!! Adakah keputusan semalam satu SURATAN?? SURATAN yg Man Utd unbeaten run akan berakhir di angka 29 seperti pada musim '98/'99!! Adakah ia juga SURATAN yg musim ini adalah TREBLE season United utk yg kedua kalinya?? Dan adakah ia juga KEBETULAN United kalah buat kali kedua musim ni pasal aku tak tengok game tu (poyo je kan..ekeke)?? KEBETULAN kali pertama aku tak tengok game United musim ni adalah pada penghujung November lepas bila aku lepak kat umah abang aku and aku terlepas tgk game Carling Cup United vs West Ham..bangun2 dari tidoq jer aku cek result tengok United kalah!! Terkezut beruk aku jap time tu..and lani aku dah rasa tak sedap ati bila KEBETULAN tak dapat tengok game United buat kali kedua..and jangkaan aku betol,United kalah tipis pada Wolves di tempat lawan dgn jaringan 2-1!! Argghhh,..memang KEBETULAN jer kot!! Apapun lepas ni akan aku pastikan aku tak terlepas game United lagi...hehehe!! Padamu United..even kau kalah or menang...I WILL ALWAYZ SUPPORT u!! GGMU..

3 comments:

  1. kalahh atau menang, MAN UNITED tetap di hati.....

    ReplyDelete
  2. haha...pastikan semua game pasni tengok ea...br kompem TREBLE..haha...klw saya tgk game MU, kebanyakannya kalah...bila saya xtengok..menang besar plak..haha...rasenye kebetulan la...haha

    ReplyDelete
  3. Nurulain:yer la nurul MU will alwayz in my heart and its been 20 years and counting now..ekeke!! :p
    Muhammad: InsyaAllah akan aku pastikan aku tak terlepas game MU lagi lepas ni..hehehe!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails