Sunday, February 27, 2011

Man Utd 4 vs Wigan 0...!!

Picture
Two goal hero...Chicha the man!!
Yeeehaaa.....4 GOALS and 4 points clear at the TOP of the league!! Memang open and cun giler la game tadi..1st time aku tengok Man Utd main macam bukan main AWAY lah!! Dapat control game walau kadang2 asik kena serang dek Wigan tapi pertahanan and counter attack Man Utd cukup berkesan!! Gol2 Man Utd malam tadi dijaringkan oleh Chicharito (2 goal),Rooney and Fabio (yup,aku tak salah tulis ok..memang Fabio skor goal ke 4 Man Utd ekekeke..). Dua gol pertama United Chicharito yg skor pada minit 17 dan 74,manakala Rooney minit ke 84 dan gol Fabio lak pada minit 87!! Cayalah United..hopefully next game lawan Chelsea korang boleh mengekalkan rentak kemenangan ni hinggalah ke perlawanan di Anfield minggu depan!! B.E.L.I.E.V.E yo....!!

p/s dah beberapa hari aku tak update blog ni..sory yek!! Semua tu gara2 busy di tempat kerja and keadaan kesihatan yg macam nak demam je kebelakangan ni!! Almaklum la cuaca tak menentu and ditambah ujan lak di waktu petang..pepehal pun kalau aku berkesempatan akan kupastikan blog aku ni akan sentiasa di UPDATE..ekekeke!! GGMU... 

2 comments:

  1. fabio dah tunjukkan skill sikit demi sikit....dia dah tunjukkan kemampuannya...tak sia2 SAF didik dia....ape2 pon game malam tadi terbaek....

    ReplyDelete
  2. yup...fabio n rafael dah banyak improv this season!! tq ain 4 ur coment..GGMU

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails