Sunday, February 20, 2011

Man Utd 1 vs Crawley Town 0...!!

Kapitan for the game scores for UNITED..
JOB DONE..NEXT ROUND PLEASE..ekekeke!! Walaupun Man Utd second team main tak berapa menarik dalam game ni tapi at least we are thru to the next round!! Gol kemenangan United dijaringkan oleh kapten malam ni si Wes Brown pada minit 28!!! Credit to Crawley Town yang main dgn sungguh2 pada second half ..nak kata aku cuak takdela jugak coz aku tau team muda yg Sir Alex turunkan ni can do the job and at the end they win the game 1-0!! Bagi aku tak kisahla 1-0 ke 4-0 ke yg penting Man Utd menang and melangkah ke pusingan seterusnya!! Aku tau mesti fan2 rivals akan kata dgn Crawley je tak le makan tapi bagi aku lantakla diorg..FA Cup dream still alive for UNITED..betol tak?? Siapa lak yang akan jadi lawan United lepas ni?? Spurs n Chelsea dah terkeluar..Liverpool kita dah tewaskan...ermmmm,kita tunggu dan lihat je la..ekeke!! GGMU to all...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails