Saturday, December 25, 2010

Week 18 Result..

My FPL Week18 Result
My FPL Week 18 Group Standings




Minggu ni memang aku sengaja lambat post result fantasy team aku utk minggu lepas!! Siut betol laa..geram pun ada ni..entah macam mane team si Tuan Saiful and Unknown bole la pulak Cahill jadi kapten diorg, aku nyer team kenape FPL tak tukau Baines jadi kapten..ni diorg letak Samba yg 1 poin tu jadi kapten!! Tensen siut..tengok la hasilnya..aku dah jatuh ke tempat ketiga and ketinggalan 30poin dari top spot!! Takpe..chill.. chill..sesejuk salji yg tgh turun kat UK skrg..aku harap 2nd part of the season team aku akan naik semula and merampas kedudukan takhta liga!! Ho...ho..hoo...

My YFF Week 18 Result
My YFF Week 18 Group Standings
Results YFF aku kira ok la pulak minggu lepas..walaupun poin tak berapa banyak at least overall rangking aku naik sikit and dah hampir ke top 500!! Aku tak tau apa yg Yahoo aku buat utk player2 yg tak main pasal salji ni ..apakah diorg akan masukan poin tu kemudian or just BURN macam tu jer!! Apapun..yg penting target aku utk mendapatkan ranking top100 di akhir musim nanti masih dalam jangkauan..hopefully 2nd part of the season will be great for my fantasy team...yeehaaa!! GGMU...ho..ho..hooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails