Saturday, December 11, 2010

My Week 17 (YFF and FPL) Team..

My Week 17 FPL Team
Minggu ni aku dapat post team awal sikit dari minggu2 sebelum ni...ekekeke!! Entahla..aku rasa lately aku buntu nak set team fantasy manager ni. Nak tukar ke tak..nak amik player yg perform or playing at home?? Macam2 la..akhirnya aku gamble jer!! So this will be my team for week 17..guna  formation 5-3-2!! So we just look and see whether apa yg aku pilih ni menjadi ke tak??!!

My Week 17 YFF Team
YFF aku tak ada peningkatan sejak akhir2 ni..mcm aku cakap tadi,buntu nak pilih player mana coz aku tak dapat agak player mana yg akan perform!! Akhirnya aku drop Drogba yg mana aku dah simpan sejak week1 lagi and aku hold Van Der Vaart n Kolarov coz aku beli diorg murah!! So dah dua org yg tak bagi poin utk aku minggu ni..hopefully player2 lain dapat cover!! Finally, good to all fantasy manager and good luck to Man Utd this week...GGMU!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails