Monday, December 6, 2010

My Week 15 & 16 (YFF and FPL) Team..

My FPL Week 15 Team
My YFF Week 15 Team

My FPL Week 16 Team
My YFF Week 16 Team
I'M BACK......!! Finally aku dapat update blog aku setelah seminggu aku tinggal kan..ekeke!! Ni semua gara2 gi holiday dgn anak bini aku..1st time since kawin aku bawak diorang jalan2, so paham2 je terpaksa la aku lupakan blog aku ni buat seketika..hehehe!! Anyway,aku nak update beberapa perkara yg aku terlepas minggu lepas..macam weekly team and result..tapi buat masa ni weekly team dulu!! Kalau bab game MU vs Blackpool yg ditangguh gara2 padang beku, aku rasa korang semua dah tau!! Team week 15 and 16 aku utk YFF and FPL aku buat dalam tergesa-gesa BUT luckily ada beberapa player yg aku amik memberi poin kat aku..cuma player2 MU tak dapat memberi poin coz aku tak sempat nak tukar player lain (alasan jer sebenarnya..ekeke!!) Its glad to be back...GGMU to all of u guyz!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails