Saturday, October 30, 2010

My Week 10 (YFF and FPL) Team..

My FPL Week 10 Team
Salam semua..minggu ni aku lambat sikit post weekly team aku coz tengah hari tadi busy sikit..family matters (almaklum..dah berkeluarga :p!!). Ok la,mcm biasa team aku base on set piece taker and pemain yang playing at home!! Utk minggu ni..aku gamble on Walcott coz aku tak tau si Wenger nak bagi dia main ke tak?? Yela..dia baru lepas pulih dari injury TAPI rabu lepas dalam Carling Cup dia skor 2 biji gol la pulak..tu yang pening ni!! Harap2 si Walcott ni menjadi la...!! Kombet..apa lak strategi kau minggu ni?? ekeke..
My YFF Week 10 Team
Dalam YFF team aku minggu ni aku gamble drop Tevez and pick up Dembele from Fulham yg main kat Craven Cottage!! Spare unit yang ada aku amik Fabregas utk cover player dari Arsenal and Nani utk Man Utd..kira mostly of my midfield n' striker as usual are set piece taker!! Defender aku yang 3 orang tu aku rasa akan simpan sampai akhir musim melainkan ada yg injured..keeper si Gilks aku harapkan dapat cleansheet coz Blackpool main at home!! Hopefully this week menjadi jugak so aku dapatlah tembus top100..ekekeke!! Good luck to all fantasy manager and have a nice weekend!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails