Monday, September 27, 2010

Week 6 Result..

My FPL Week 6 Result
Yeehaa..tidak kusangka ke-'gamble'-an aku menjadi minggu lepas..wakakakaka!!! Ranking aku naik mendadak n' sekarang dah hampir top 70k dah dari 100k++ minggu lepas..korang pun boleh tengok sendiri hampir setiap grup aku dah top..ekekeke!! Dalam League 410249 yang HNS create utk budak2 facebook MUFC M'sia, aku cuma dpt no 3 jer..takpe, aku cuba lg next week!! Dalam KL League pulak,akhirnya aku berjaya memotong Paul si Sotong Biru..yeehaa!! Apa cer Kombet..dah 40 poin dah, si Bell tak yah cerita la..hehehe!!

DGMU FPL Group
1st of all, aku nak ucapkan tq very2 much pada member2 MUFC aku yg sudi join grup dalan FPL ni!! Aku cuma nak cakap pada Minyak Ular dan member2 yg lain yg this season kiter main just for fun..next season kalau nak buat game ni lebih exciting aku akan buat tournament!! Tapi aku nak mintak jugakla cadangan dari korang semua nak buat format and hadiah nya apa?? So jgn lupa tinggalkan komen ok!!

My YFF Week 6 Result
Fuiyooo...!!! Tak sangka aku dah nak top 1000 tu dari ranking 2000 lebih last week!! Samir Nasri n Van der Vaart banyak menyumbang poin pada team aku minggu ni..Kapten Blackpool si Charlie Adam pun bagi aku 6.5 poin,aku ingat lepas dia skor gol sendiri dapat la negatif..hehehe!! Target aku makin tercapai and aku rasa game minggu ni aku gamble lagi kot biar betol2 dapat ranking yg 3 angka je tu..wakakaka!!

DGMU YFF Grup
Thanx again to my fellow Man Utd fan yg sudi join grup YFF aku ni..to maxwell: relax bro,this season just for fun but next season insyaAllah there will be more excitement!! Finally, to all my Man Utd frenz..have a nice day n GGMU!! Yeeahhhaaaa...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. uikss max..dah terkelu nak berkata smp tak bole nulis!!! hehehe...gurau je k bro!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails