Monday, September 20, 2010

Torres Is A Cheat...

Torres rayu Webb utk bagi kad merah pada O'Shea
Sir Alex mengatakan yg Torres ni seorg penipu!!! Walaupun MU menang semalam tapi Sir Alex stil tak puas hati coz dia rasa si Torres ni cuba menipu supaya O'Shea diarah keluar padang!! Bagi aku la,game bola ni susah nak agak..kadang2 nak jugak aku cakap referee kayu la buta la p*****k la tapi nak buat camane, sometimes it goes for us and sometimes goes againsts us!! So terima je la and thats the beauty of it..and yang penting MU MENANNGGGG!!! Wakakakaka...GGMU!!
Klik sini utk berita selanjutnya..

5 comments:

  1. Aku mmg ckup yakin smlam yg MU akan dpt score gak..Pernah dgr tak Torres dgn ego ckap dia takde masalah nak tewaskn MU kat OT?berlagak siut..dia ngat snang2 jer dia nk ulang scoring dia dulu.Lastly Berba gak yg amuk hatrik beb!aku paling suka gol ke-2 dia..mmg top class!Janji LiverFOOL tambah derita dan duk tangga 16.Standard kelab Blackpool jer..

    ReplyDelete
  2. wakaka...aku satuju dgn si biskut ni!!!

    ReplyDelete
  3. haha...1st gol MU torres yg tolong..tgk cane dye jage Berba..haha.,..tq torres
    2nd gol sumpa SUBLIME....huahuahua..hahaha...
    ape yg torres wat dkt oshea??
    xtgk smlm....

    ReplyDelete
  4. klik kat link kat atas tu..

    ReplyDelete
  5. OShea main pegang2 then dia terjatuh,pastu ko tgk gambo tu..dia siap merayu nak suruh si Oshea ni kena buang!! Bengang aku siut time tu..nasib kad kuning je..kalo merah, KANTOI woo!!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails