Tuesday, September 21, 2010

Joe Hart For Man Utd....???

Joe Hart
Nak balik dari keje tadi aku bacalah paper thesun yg free tu kan then aku terpandang satu artikel yg betol2 menarik perhatian aku!! Kapitan Spain si Iker Casillas kata yg Joe Hart ni patut join MU utk kecapi Champions League..itupun kalau Man City tak dapat top 4 (boleh ke diorg tu!???).  Bagi aku la..kalau korang dah baca post aku yg lepas,calon yg paling sesuai  nak ganti Van der Sar maybe Foster (Sir Alex dah jual so dah takde chance), Kasper Schmeichel (still young and kena tunggu lama sikit) then si Hart ni!! Kalau korang perasan time kat Man City dulu,si Kasper ni pernah buat seketika jadi keeper no1 and Joe Hart lak keeper no2..hehehe!! Apa pulak pendapat korang???  Betol ke apa yg Caillas katakan tu..!!!??
Aku dapat berita sepenuhnya kat sini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails