Wednesday, September 29, 2010

Another Fantasy...!!

My Champions League Fantasy Team
Salam semua..!! Sorry arini aku bz sangat..pasal kerja la and ada beberapa personal stuff aku kena setelkan so lani la baru aku dpt update blog aku..hehehe!! Aku nak habaq sikit yg skrg ni aku ada fantasy team yg baru..utk game champions league!! Pakcik bini aku ajakla aku join main fantasy ni coz aku selalu main YFF and FPL jer.so aku try la! Aku sebenarnya nak cuba gak fantasy game yg baru ni lagipun diorg ada buat private tournament. Entry fee sorang 50 hinggit and end of the season siapa juara dapat la duit entry semua org tu!! Cuba korang bayangkan, kalau 10 orang main dah lima ratus..fuhhh!! Aku ingat aku pun nak buat gak tournamen camni kat YFF n FPL team aku next season..amacam,korang setuju tak?? Ok la,back to the topic..fantasy utk Champions league ni dah masuk pusingan kedua so kebanyakan team aku mcm biasa adalah player yg main at home!! So tengok la luck aku camane utk minggu ni..nak tgu game jap lagi malas la pulak ..ngatukzzz :D!!! Game MU pagi Khamis esok (kalo game MU tak ngantuks la pulak hehehe..). Aku dah cek kat sini!!

Jadual MU kat Astro
Marilah besok pagi Kamis kiter meramaikan majlis utk memberi sokongan kepada team kesayangan kita Man Utd yg akan bertandang ke Mestalla Stadium menentang Valencia di Astro Channel 812 pukul 2.40 pagi..United We Stand!!! Yeehhaaaa...

EDIT* -To all MU member yg nak join grup fantasy utk champion league ni..here are the code:
              189447-37406

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails