Saturday, August 14, 2010

Yahoo Fantasy Football (YFF) vs Fantasy Premier League (FPL)

Aku rasa YFF and FPL adalah 2 fantasy game yg paling popular dgn golongan2 gila bola EPL (English premier league) skrg ni..aku pun main gak dua2 game ni tp bagi aku la kan YFF is more exciting than FPL..sebabnya YFF kite kena pikir setiap main bg setiap posisi start dr awal musim lg..kalau kita terlepas pilih mana2 player yg mele'top' susah kita nak beli sebab harganya dah melambung tinggi!! Pas tu sistem perkiraan YFF lebih detail,setiap takel/blok/assist/corner won etc dikira berbanding FPL yang aku rasa tak la detail sgt..kalau ada player yg kita terlepas kat FPLpun kita bole beli coz beza harga tak la jauh sgt!! So, tahun ni mcm tahun2 sebelumnya aku akan lebih bertumpu pd YFF (mayb dlm ratio 6:4) berbanding FPL..mayb korang ada opinion masing2 dlm perkara ni tp for me YFF is da best even no PRICE come with it only PRIDE!! yeaahhh...anyway, good luck to all YFF and FPL player..have a great season!!!

2 comments:

  1. Bagi aku plak FPL more exciting than FPL. pasal FPL nie ko kne pkir nk pilih player utk satu jangkamasa yg amat panjang. Kalau silap percaturan musnah segalanye.. hehe.Kalo main YFF ko boleh tukar satu team tu tiap mngu. Cume rugi sket harga naik.. Xmcm FPL. Penukaran pemain adalah terhad. So nk kne bertafakur dulu cari ilham sblm letak player yg betol2 berkaliber. Kepada tuan pnye blog.. I have two word for you!!! Peace Yooh...

    ReplyDelete
  2. thanx bro n peace 2u2...mmg semua org ada opinion masing2,tp bagi aku FPL ni kena cari ilham awal musim je pastu cuma pikir nak tukar beberapa player je!! kalau YFF every week kena fikir,jika minggu ni terlepas sorg player minggu depan player ni tak mungkin bole kite beli balik..hehehe anyway thanx 4 ur comment!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails