Monday, August 30, 2010

Week 3 Result..

Week 3 Rank
Yeehhaaa...minggu ni walaupun aku rasa byk player aku tak menjadi tp at least ranking aku naik beberapa ratus (2777 to 2453) hehehe!!! Chamakh bagi aku 1 poin jer,siut betol..kalau aku amik Walcott kan bagus mcm fantasy manager yg lain buat!! Keeper aku pun bagi aku negativ poin..tapi takpe,lepas ni keeper aku si Harper will play at home lwn newcomer Blackpool so aku simpan dia tak payah tukau player lain (maybe dia bole bagi clean sheet poin!!) Next game is in 2 weeks pada 11-12 Sept coz this week EPL cuti (ada game utk pusingan kelayakan Euro 2012), so minggu ni aku tak akan post team YFF and FPL aku ok..see ya in 2 weeks!!
Week 2 FPL Rank
Nampak gaya nya ranking team FPL aku makin menurun dari 150k jadi 220k..tak bole jadi ni!!! Member aku Si Kombet pun dah memotong tang corner n' dia dah lead aku by 2 poin!!! Nasib baik sorang lagi tu still kat bawah (hehehe..jgn marah ye Bell!!). Tapi takpe,stil early season lagi..aku akan buktikan kat diorg yg FPL lagi senang nak main dari YFF (kalau ada berani create team YFF laa..hehehe :p!!) Kepada fantasy2 manager kat luar sana, betol tak apa aku ckp yg YFF ni lagi susah dari FPL????

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails