Wednesday, August 25, 2010

Week 2 Result..

YFF Latest Point
Yeeehaaaaa...!!!!! Yahoo dah update YFF poin semlm n' mcm korang bole tgk sendiri ranking aku naik gila babas punya, dari 35k in week 1 MELOMPAT naik ke top 3k or 2777 exactly (cantik nombor ni :p)..Gerak hati aku yg 'Home' player akan perform n' keputusan aku mengeluarkan Rooney amat berbaloi (realitinya..?? geram stil ada skrg ni coz kalo dia main maybe MU bole menang!!) ..Carroll,Cahill,Chamakh n' Foster penyumbang poin paling besar utk aku minggu ni,tp jangkaan aku yg Cesc Fabregas akan main dr awal tersasar la pulak!! Kalau aku pick Theo Walcott tentu ranking dah dlm top 1000 or even top 500..yelaa, its a big 'IF'!! Lepas ni aku kena maintain poin aku biar tak jatuh n' kena terus mendaki puncak utk mencapai sasaran top 100..juz wait n' see!! Yeeehaaaaa..
FPL Ranking
Utk FPL (yg aku kurang sikit perhatian ni.. hehehe :p) aku lak, ranking aku turun sikit coz Rooney tak main..ranking aku drop dlm 70k gak la dr ranking week 1 aku!!! Tapi at least aku stil atas dr kompetitor aku Si Bell n' Si Kombet!! Hehehee...jgn marah haa!! Utk Bell n' Kombet, kita teruskan perjuangan utk mingu ketiga ok!! Caw cin cau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails