Saturday, August 21, 2010

Rooney akan mengganas...

Walaupun si Rooney ni dah 1076 min dan 13 game tanpa gol,aku percaya minggu ni dia akan skor goal dan mengganas semula..game2 lepas nampak gaya permainan dia dah ok n' mcm last season, tp kecergasan je belom 100 persen lepas dia cedera ankle tempoh ari + campur pulak dgn rasa frust time Piala Dunia (dia tak dpt supply dr Gerrard n Lampard secukupnya..psl tu kot dia tak skor kat Afrika tu!!)..aku rasa kesian gak kat dia mcm semua org berharap sgt kat dia tak kira MU fan ke England fan..harap2 minggu ni dia skor coz mengikut catatan dia last skor bulan Mac lepas waktu lawan Bayern (Champions League game)..come on rooney i trust u..(yerke? YFF aku dah 'reject' dia ganti dgn chamakh, cuma kat FPL jer aku stil trust dia..heheheh!!). Menurut paper2 kat Britain and Sir Alex,diorg pun percaya Rooney akan memecahkan badi  gol dlm perlawanan minggu ni menentang Fulham!! Rooney (kalau kau boleh dgr n' paham bahasa aku la kan :p) tolong balas dendam atas kekalahan 2 game sebelum ni kat Craven Cottege ok!! Tq..

2 comments:

  1. Boleh plak last minute cirit birit mamat nie. Aku dh ckp dh jgn mkn byk sgt time berbuke. Ayam golek je sekor ko telan.. Blom lagi kire nasik la mee la char koew tiaw la roti john la rendang kawah lalala .. Abis sume ko pulun rooney oii.. Tgk.. Dh xdpt turun game. Kalo x bleh gak bg ko tendang penalty.

    ReplyDelete
  2. Tu la psl..aku rasa kau letak ubat cirit birit kat makanan dia kot,psl tu la dia sakit perut! Dah hilang poin striker YPL aku!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails