Saturday, August 28, 2010

My Week 3 ( YFF n' FPL) team..

My Week 3 YFF Team
Minggu ni lambat sikit aku update team kat blog ni coz tadi ada problem dgn line internet ..so minggu ni team aku mcm minggu lepas gak aku byk tumpukan pada 'home' player kecuali si Chamakh,Carroll,Carr n' keeper aku Harper. Harap2 minggu ni menjadi lg mcm minggu lepas so aku bole mendaki ke puncak..hehehehe!! Mcm biasa,g.luck to all YFF manager!! Have a nice weekend..
My Week 3 FPL Team

FPL team aku minggu lebih kurang mcm mgu lepas, cuma keeper aku amik Cudicini coz Gomez injured time lwn 'Budak Muda' dlm saingan Champions League hari Rabu lepas!! Ranking aku byk turun dah, (cuak gak ni even baru week 3) dalm overall ranking or dlm group aku so aku harap mgu ni player yg aku pilih bakal menyerlah!! Hehehe..aminn!! To all MU supporter, jgn lupa bagi sokongan jap lagi kul 12 tgh malam nanti ok..Red Devils will play West Ham at Old Trafford.. see u all at the end of the game!!

1 comment:

  1. FPL mngu nie nmpak nye aku berjaya memotong Si Super Saiya dgn kelebihan dua mata (tu la.. bongkak lagi). Syg tol keeper aku Jaaskelainen kne kad merah mngu nie. Trus dpt -3 aku. Ciss.. kalo x dpt point lebih sket. Xsia2 mngu nie aku beli Walcott. Skor & Assist. Best2.. And last but not least.. Rooney is Come Back..(mcm pernah aku dgr ayat blkg tu. kt mne ek?)Berjaya gak rooney score utk 1st goal dia musim nie dan tlg plak Nani score 2nd goal. Perghh.. Kemon Super Saiya.. Bell.. Ko tdo ek.. xnaik2 pon dr ari tu.. Dh tngge 22 tu.. Wake up man..!! Huhu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails