Saturday, August 21, 2010

My Week 2 ( YFF n' FPL) team..

My FPL Team

My YFF Team
FPL Team - Nampak gaya aku akan post jugak FPL team aku..aku nak membuktikan kat member2 kat tempat keje aku yg FPL ni lebih senang dari YFF..walaupun aku tak menumpukan sepenuhnya perhatian kat FPL, aku yakin aku bole dpt top 2 or 3 (fuhh,bongkaknyer..hehehe!!) Bell n' Kombet..kita tunggu sampai akhir musim ok,siapa yg kat atas dlm grup kite..wakakaka :D
YFF Team - Team aku minggu ni aku lebih tertumpu pd 'Home' player..Carroll,Whitehead, Cesc,Cahill, Chamakh,Carr,Faubert dan Foster semua main kat laman sendiri. Then Drogba,Petrov n' Bale pulak diorg ni set pice taker so maybe byk poin2 tambahan dari diorg semua!! So hope for the best this week n' g.luck to all fantasy manager!!

2 comments:

  1. Perghh... Bongkak sungguh bahasa tuan hamba ye.. Xpe.. kite wait n see.. Mnggu ke -2 nie pon aku ngn ko satu tangge je beza. Bell ke bwh sket.. Tp xpe bell. Pelan2 kayuh.. huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha...jgn mare ye en Kombet n Bell..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails