Monday, August 23, 2010

Man Utd 2 Fulham 2..(Part 2)

Pagi tadi aku EMO sgt so tak dpt komen pjg lebar pasal match ni..skrg dah ok sikit!! MU main ok la for the 1st 15min,mcm biasa scholesy diktate game kat bahagian midfield n' minit ke 11 Scholes berjaya skor gol yg ke 150 buat MU assist by Berbatov.. Lepas skor goal tu aku tengok MU dah slow n' Fulham start take control sampai halftime!! Start 2nd half MU control balik tp Fulham counter pd minit 57 Simon Davies skor..bagus jugak gerakan diorg tu! then MU start cari gol kemenangan n' hasilnya Hangelaand skor own goal min 84!! Yang aku geram lepas tu si Nani tak skor bila MU dpt penalty,kalau tak mesti 3-1 n' MU dpt 3 mata dlm tangan..aku pelik la kenape Giggsy aku tak nak amik penalty tu..last season dia yg ambil penalty time lawan Spurs kat Old Trafford (mesti si Nani dah rasuah Giggs ni :p !!) Then Hangelaand skor min 89, mmg 'menusuk kalbu' betol laa..aku dah pikir buruk dah, tak kan game ni mcm last season kot (badi 2nd game away) bila Carrick tak skor penalti then kalah lak kat Burnley 1-0!! Again,think positif..at least game pagi tadi MU draw,betol tak??

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails