Tuesday, August 31, 2010

Deadline..

Hari ini 31 August ialah hari kemerdekaan kat Malaysia so aku cuti ler dari bekerja :p..duduk kat umah, ujan lak tu so layan la tidoq satu arini lepas tu pergi berbuka kat umah mak aku!!! Ooopsss..hehehe, bukan ni yg nak aku coretkan sebenarnya,aku nak impom pasal deadline pemindahan pemain kat EPL (English Premier League) malam ni (entah la, sanggup ke tak aku tunggu yek, lani pun dah mengantuk dah ni!!!).. Aku nak tgk player2 baru mana yg berpindah n' ada tak MU amik player baru!! Setakat ni top club yg dah kompom beli player ialah :-
*Paul Konchesky (Fulham) to Liverpool
*Alex Xleb (Barcalona), Martin Jiranek (Spartak Moscow) to Birmingham
*Tom Cleverly (Man Utd) to Wigan
*Rodrigo Moreno (Benfica) to Bolton
*Franco Di Santo (Chelasea) to Wigan
Latest news yg aku baca,Sunderland nak sign striker Ghana Asamoah Gyan, Ryan Babel nak gi Spurs, Robinho nak gi AC Milan n' Mario Gomez nak gi Liverpool..nampak gayanya Arsenal mcm tak dapat keeper baru jer (terpaksala diorg guna Almunia lagi..hehehe!!!) coz Shay Given tak nak belah dari Manchester City and Mark Schwarzer pun nak stay kat Fulham!! So Arsenal..apa cer??? MU pulak, takde tambahan player ke, jadi ke tak nak amik si Rodwell tu??? Ok la..dah ngantuk sgt la pulak,tak larat nak tunggu sejam lagi so gud nite and selamat bersahur!! Caw ci caw..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails