Thursday, August 12, 2010

2 hari lagi..

Tinggal 2 hari lagi sebelom EPL bermula..so YFF aku pun dah nk mula! Pening gak la nk amik pemain2 mana yg bole naik n membawa tuah kat aku..tahun2 seebelum ni week1 ni penting gak la coz bole tgk samada aku bole compete x dgn fantasy2 manager dr seluruh dunia yg lain...mcm last year start2 je ranking aku dah top 2000 so bole la maintain performance aku smp end of season.. kalo awal2 dah ranking  200k++,camane nak kejar kan..saat yg paling best musim 2007/08..aku dpt top15 and paling tinggi aku dpt top 10..tak percaya..ni buktinya..hehehe


Kalau ada sape2 la yg kaki YFF aku akan posting team aku and harap2 korang sudi la kiranya memberi opinion kat aku. Harap2 aku dapt top10 lagi utk musim 2010/11 ni..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails